سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

زمانی شعار «اسرائیل باید از نقشه جغرافیایی حذف شود  » دست آویز رسانه های غرب بود تا بوسیله آن چونین وانمود کنند که ایران و نظام و دولتمردان ایران خطر جدی برای رژیم صهیونیستی به شمار میروند در حالیکه این رژیم و صهیونیستهای مظلوم تنها خواهان زندگی در سرزمینی هستند که خداوند از انجا که یهود قوم برگزیده و برتر جهان بود , آنرا به ایشان هدیه داده است .
و از آن پس بود که از ایران و رئیس جمهور مدعی نابودی رژیم صهیون یک غول تروریست ساختند که با سلاحهای هسته ای نداشته اش امنیت جهان را مختل کرده است .این غول تروریست حامی همه جنبشهایی است که خطری جدی برای رژیم صهیونیسم به شمار میروند از آن جمله گروه آشوب طلب حزب الله و حماس .
و برای شناسایی و معرفی هر چه بهتر این نظام تروریستی  و دوستانش تمامی رسانه های غربی و حتی عربی وابسته به صهیونیسم سالهای سال بسیج شدند تا دل شهروندان عالم را آکنده از وحشت و تنفر از این نظام اسلامی ضد بشری کنند . در هر گوشه ای از دنیا هر عملیات تروریستی را منتسب به این حکومت  جنگ طلب و یارانش کردند و میلیاردها میلیارد بود که چه علنا و غیر علنی در اختیار مجالس دولتهای غربی-صهیونیستی قرار میگرفت که صرف مبارزه تبلیغاتی و ... بر علیه این نظام  اسلامی شد .
اما به راستیکه دست خدا بالای همه دستهاست و حکمت الهی همراه با قدرتی است مافوق همه قدرتها .
رذالت رژیم وحشی صهیونیسم در جنگ 33 روزه تنها باب و مقدمه ای بود برای معرفی چهره واقعی و جنایتکار رژیم صهیونیستی و دولتمردان صهیونیست غربی .اما واقعه محاصره و قطع همه امکانات ضروری زندگی برای مردم منقطه کوچکی از جهان که به دلیل غارت سرزمینشان جمعیت متراکمی را در خود جای داده و پس از آن موشکباران هوایی و حمله نظامی به این منطقه در حالیکه مردم آن به دلیل محاصره طولانی تنها قادر به تامیین یک وعده غذا در شبانه روز هستند آنهم غذایی نا مناسب در شرایطی که در سرما و برودت هوا سوختی برای گرم کردن منازل خود ندارند وساعات طولانی از شبانه روز را در خاموشی به سر میبرند و در چونین شرایطی مورد حمله و هجوم نظامی قرار میگیرند کودکان  و زنان گرسنه ای که در سرما و شرایط سخت, درد جراحات  ناشی از موشکباران وحشیان صهیونیست را  نیز باید تحمل کنند در حالیکه دارو و امکانات پزشکی نیز از آنان دریغ شده است و به همه اینها باید افزود داغ از دست دادن اعضای خانواده را  .
همین واقعه کافی بود تا دل هر انسان سالم و با شرافتی با هر دین و مسلکی به درد آید و عظمت این جنایات علاوه بر ایجاد حس تنفر سوالهای زیادی را در مورد سلطه محض رژیم جعلی بر دولتمردان و رسانه ها ی دنیا را در اذهان مردم جهان ایجاد کند .
  
موضع منطقی و شرافتمدانه حماس در مورد شرایط آتش بس و مواضع متکبرانه وغیر انسانی سران رژیم جعلی و حمایت مردم غزه از جنبش و مبارزان حماس در حالیکه هر روز شمار زیادی از مردم بیگناه در این منطقه قربانی میشوند و اصرار مردم غزه بر حمایت از مبارزان, موقعیت و محبوبیت مقاومت اسلامی  را در بین مردم فلسطین به خوبی آشکار کرد در حالیکه در این مدت شبکه های رژیم صهیونیستی و اعلامیه هایی که هر روز بر فراز غزه فرود میایند تا مردم غزه را نسبت به حمایت از مبارزان حماس دلسرد کنند , راه فراری  است که صهیونیستها پیش روی مردم غیر نظامی این منطقه قرار دادند و پاسخ آنرا با تقدیم خیل عزیم شهدا اعم از زن و مرد و کودک دریافت داشتند .
  
و اینجاست که شهادت به معنای واقعی خود فقدانی بی خسارت است .کدام رسانه وکدام شخصیت سیاسی میتوانست صدای مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین و مقاومت اسلامی را به گوش مردمی برساند که هر روز طی بمباران اطلاعاتی مسموم رسانه ها,  رژیم جعلی صهیون را محق درغصب و کشتار میدانستند ؟
کدام شخص و کدام منبع میتوانست به مردم غرب بقبولاند که رسانه ها اعم از تلویزیون , رادیو , روزنامه و ... همه گی تحت تسلط محض صهیونیسم بین الملل است بنابراین از این بوقهای شیطانی حقیقت شنیده و انعکاس داده نخواهد شد ؟

خون کودکان بی پناه غزه است که باعث شد مردم کشورهای اروپایی به نشانه اعتراض به عدم انتشار حقایق در مورد غزه و فلسطین ساختمانهای تلویزیون و خبرگزاریها را مورد هجوم قرار دهند همانگونه که مردم ایتالیا و چند کشور اروپایی چونین تجمعاتی را برگزار کردند .
کدام سازمان و نهاد و کدام ابر شخصیت سیاسی قادر بود نشان دهد دروغهایی نظیر هولوکاست و نتایج آن دریافت میلیاردها دلار غرامت از مردم اروپا و غصب سرزمین یک ملت اصیل تنها حقه صهیونیسم در تحمیق و استثمار ملتها بوده است ؟

چه کسی میتوانست به ملتهای عرب ثابت کند که دولت مردانشان نه از غیرت عربی آنها دفاع خواهند کرد و نه از ارزشهای دینی و اسلامی بنابراین جایی برای شعارهای پان عربیسمی در حمایت از فلسطین باقی نمی ماند .
اما خون آن کودک مظلوم و گرسنه و آه دل آن مادر که هفت فرزند خود را در یک آن زیر آوار خانه اش از دست داد مرز بین حق و باطل را در چند روز مشخص کرد و حجت را بر مردم جهان تمام کرد .
شعار دیروز ایران که مورد اتهام سازمانهای حقوق بشر دوست قرار میگرفت اکنون شعار امروز مردم جهان است .این شعارهاییست که نه تنها در نماز جمعه ها و تجمعات ایران  سر داده میشودبلکه شعارهاییست که مردم آمریکا ,انگلیس , فرانسه, آلمان , استرالیا و حتی ژاپن در خیابانهای شهرهای خود فریاد میزنند :

شرمت باد اسرائیل»"
شرمت باد آمریکا»"
"«مرگ بر اسرائیل»"
"«اسرائیل تروریست واقعی »"
"«آزادی برای فلسطین»"
و این یکی از پیروزیهاییست که فرمانده دلاور حزب الله لبنان در سال 2000 پس از عقب نشینی نظامیان صهیون از جنوب لبنان اعلام کرد :" مژده میدهم که از هم اکنون پیروزیها پشت پیروزیها در راه است ."
 فضای کنونی که طی جنایات و روشن شدن هویت رژیم جعلی در جهان ایجاد شده است موقعیت بسیار خوبی برای بهره بردن و آگاهی دادن به مردم در حال بیداری جهان است .و یکی از بهترین راهها, ایجاد ارتباط دانشجویان ضد صهیونیسم ایران با قشر دانشجویان معترض به صهیونیسم در کشورهای اروپایی و عربی و آمریکاست . یکی از موضوعات مهم که در این ارتباط میتواند مطرح شود و بطور حتم نتیجه قابل توجهی خواهد داشت طرح تحریم شرکتهای صهیونیستی است چرا که مردم کشورهایی نظیر انگلیس در روزهای اخیر بطور جدی تحریم شرکتهای حامی و وابسته به رژیم صهیونیستی را پیگیری میکنند حتی در این رابطه درگیرهایی را نیز با پلیس انگلیس داشته اند .
نام و لوگو تعدادی از کالاهای اسرائیلی
با توجه به اینکه تحریم این شرکتها در کشورمان در روزهای اخیر به تصویب رسید فعالان و جنبشهای دانشجویی با افزایش تبلیغات و در خواست پاسخگویی مسئولین,  نباید اجازه دهند این طرح بدون استفاده و با مرور زمان به فراموشی سپرده شود .فضای ایجاد شده به برکت خون مردم رنجدیده غزه را باید غنیمت شمرد و اساس این شرکتها در کشورمان را باید از بیخ و بن برچید.
 چرا که علاوه بر کمکهای مالی این شرکتها به رژیم جانی صهیونیسم با توجه به سخنان اخیر جاسوس رژِیم جعلی در کشورمان "«علی اشتری"» رژیم اشغالگر به همراهی آمریکا بطور جد بر روی شرکتها و امور بازرگانی و اقتصادی ایران به منظور جاسوسی, فعالیت و سرمایه گذاری کرده است .بنابراین هر یک از این شرکتها در خاک کشورمان یک بنگاه دزدی اطلاعات و جاسوسی به شمار میرود .
روزهای اخیر نه تنها روزهای حرکت و بیداری ملتهای غرب و تحت سلطه جهان است بلکه برای تک تک ما ایرانیان و مسلمانان نیز ایجاد مسئولیت میکند .چرا که همانطور که در پیشگاه خداوند در مورد نماز ,قرآن , اهل بیت و ... باز خواست خواهیم شد در برابر حمایت از مردم مسلمان و بی پناه فلسطین نیز باید پاسخگو باشیم که در این ایام چه کرده ایم همانگونه که امام خامنه ای در روزهای اخیر فرمودند :

"« هر کس وظیفه دارد مواضع خود را در برابر جنایات غزه آشکارا اعلام کند."»
سخن آخر نیز از فرمایشات ایشان در مورد اوضاع غزه و سرانجام آن است , ایشان در این کلام کوتاه و که با قاطعیت بیان کردند از پیروزی فقط برای مردم غزه سخن نمیگویند حتی از پیروزی جنبش حماس و یا پیروزی فلسطین سخن نمیگویند بلکه میفرمایند:
"« نتیجه بطور قطع پیروزی حق بر باطل است "»

نوشته شده در  دوشنبه 87/10/23ساعت  2:56 صبح  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()

بنام خدا

تحولات اخیر در سطح جهان تحولات بی نظیریست که خود منجر به بزرگترین وقایع تاریخ خواهد بود  . در کنار هم قرار دادن این تحولات نتیجه کامل و مشخصی بدست میدهد :
شکست و تلفات سنگین آمریکا در عراق , بحران مالی و اقتصادی در غرب بویژه در آمریکا , سقوط بانکهای معتبر جهانی حتی بانکهای موفق سوئیسی , ورشکستگی بزرگترین شرکتهای تجاری غرب بخصوص کارخانجات خود رو سازی که ملاک مهمی در تعیین موفقیت اقتصادی و صنعتی کشورها هستند , انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست جمهوری خواهان حامی جنگ , سپردن حکومت امریکا در بدترین شرایط به یک سیاه پوست آنهم در حکومتی که شدیدترین برخوردهای نژاد پرستانه را با رنگین پوستان دارند و از همه مهمتر بروز اختلافات شدید در حد سران رژیم صهیونیستی آنچنانکه پس از برکناری اولمرت در حالیکه موقعیت مناسبی برای «تسیپی لیونی» برای تشکیل کابینه در اختیار بود این اختلافات به حدی برسد که وی از تشکیل کابینه ائتلافی عاجز شود .

 در حالیکه این اختلافات نه تنها در حد سران بلکه در جامعه عامه صهیونیستی بشدت شیوع یافته به نحویکه صهیونیستهای ساکن در فلسطین اشغالی دیگر میلی و امیدی به تحقق  رویای «اسرائیل بزرگ» ندارند .چرا که در طی جنگ سی و سه روزه به آنان ثابت شد ارتش و حکومت صهیونیستی قادر به دفاع از آنان نخواهد بود .به علاوه با بروز بحران مالی در غرب هم اکنون رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط اقتصادی قرار گرفته که بشدت میکوشد این ضعف را با شایعه سازی پوشش دهد چرا که اقتصاد فلسطین اشغالی رابطه مستقیم با اقتصاد آمریکا و غرب بعنوان حامیان مالی و تجاری خود دارد  .
 به همین دلیل در اوج ضعف و زوال شایعاتی نظیر ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان, شایعه حمله نظامی اسرائیل جعلی به ایران در آبان ماه سال جاری و .. منتشر میکند تا نشان دهد هنوز پا برجاست و در موضع قدرت قرار دارد.
 برای تشدید این سیاست و پوشش دادن اختلافات بی سابقه در درون رژیم, محاصره نوار غزه را بنحوی شدت میبخشدکه نیروگاه تامیین کننده برق غزه روزها از فعالیت باز میایستد , غزه در خاموشی به سر میبرد تمامی فعالیتهای تجاری و روز مره در این شهر متوقف میشود تا خبر آن نقل رسانه های عربی و اسلامی قرار گیرد تا کمتر به مسئله اختلافات داخلی رژیم که از نوع اختلافات ایدئولوژیکی یعنی بقا و عدم بقا رژیم صهیونیستی است  پرداخته شود .
                   

      تظاهرات یهودیان در فلسطین اشغالی

اکنون جامعه صهیونیستی مانند گذشته دیگر آن شور و آرمان تحقق «اسرائیل بزرگ», « نیل تا فرات» را ندارد بلکه تنها دغدغه فعلی آن زوال و سرنگونی قریب الوقوع این رژیم است. همچنانکه وضعیت اقتصادی در فلسطین اشغالی با وجود پنهان داشتن آن در رسانه ها به اندازه ای بحرانیست که تبلیغات توریست و سفر به فلسطین اشغالی هم اکنون از داغترین و پر کارترین تبلیغات در سطح جهانی قرار گرفته تا از این طریق بتوانند قسمتی از کمبودهای شدید مالی که به مرور زمان بیشتر در جامعه صهیونیستی آشکار خواهد شد را پوشش دهند .
پوشش این کمبود حتی از پوشش فقر و در هم شکستگی اقتصادی در آمریکا و اروپا  نیز مهمتر و حیاتی تر است چرا که بی اعتمادی و شرایط بد اقتصادی در این رژیم نه تنها میل به مهاجرت به فلسطین اشغالی را کاهش خواهد داد بلکه باعث مهاجرت معکوس و بی اعتباری و زوال موجودیت آن خواهد شد چرا که اسرائیل جعلی شصت ساله , نه به واسطه صدها سال تاریخ و تمدن نداشته, بلکه بواسطه سرازیر شدن پول و رونق اقتصادی و وارد کردن متخصصان و کارشناسان در حرفه های مختلف در فلسطین اشغالی به همراه وارد کردن جمعیت یهودی است که تا این زمان در جامعه غرب به رسمیت شناخته میشد .
اما در این میان رسانه های ایرانی و اسلامی میتوانستند نقش بسیار مهمی در پوشش دادن ضعف و زوال این رژیم ایفا کنند, یعنی دقیقا همان اطلاع رسانی که در روزهای اخیر غرب شدیدا از آن وحشت دارد و خود در این روزها در مورد اخبار بحران به ویژه بحران و ضعف در جامعه صهیونیستی, رسانه های خود را منع میکند . در حالیکه پوشش رسانه ای زوال رژیم و سیاستهای صهیونیستی آمریکا راه بسیار ساده و کم هزینه ایست در جهت نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی که ظاهرا رسانه های ایران به دلیل آنکه همواره خود را در موضع دفاع میدیدند رغبتی به انتشار و انعکاس این اخبار در سطح بین المللی ندارند و این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست میدهند .
جالب است که مدیران رسانه ای کشور برای یهودیان ساکن فلسطین اشغالی سایتها و پایگاههای اطلاع رسانی به زبان عبری بر پا میکنند آنهم با موضوعاتی مانند دفاع مقدس ایران , معرفی نهادهای نظامی و سپاهی واخبار سیاسی داخلی کشورمان که همه گی در جهت بهره گیری صهیونیستها از اطلاعاتیست که باید محرمانه بماند و یا حد اقل برای غیر ایرانیها تبلیغ نشود, لیکن این سایتها و پایگاههای عبری زبان تبدیل به منبع خبری سازمانهای جاسوسی اسرائیل جعلی قرار میگیرند. در حالیکه از همین سایتها میتوان در ترویج و ترغیب یهودیان صهیونیست,مردم آمریکا و اروپا به مخالفت و نارضایتی از سیاستهای دولتهای صهیونیستیشان  بهره جست . در این باره در شرایط کنونی نیازی به دروغپردازی و شایعه سازی, همچنانکه رسانه های غربی در مورد کشور ما اعمال میکنند نیست بلکه انعکاس واقعی اخبار سیاسی _اقتصادی از اسرائیل جعلی وآمریکا  ... برای جامعه صهیونیست و مردم غرب کافی خواهد بود .
حتی سایتهاو وبلاگهای فارسی زبان نیز میتوانند با انتشار و وسعت بخشیدن این اخبار توجه رسانه ها و سایتهای تحلیل گر اخبار ایران را که یکی از منابع خبریشان سایتها و پایگاههای ایرانیست به خود جلب کنند لیکن ما ایرانیان تا خطر را در مقابل خود احساس نکنیم میلی برای دفع و مقابله با آن نخواهیم داشت .


نوشته شده در  جمعه 87/8/24ساعت  6:14 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]