سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بنام خدا

یکی ازمهمترین سازمانهای یهودی در آمریکا ایپاک (AIPAC) است .این سازمان تعیین کننده تمام سیاستهای آمریکا در سطح جهانیست و جالب اینکه بدانیم« بنیاد جامعه باز » یا همان « بنیاد جورج سوروس » یکی از زیر شاخه های این سازمان صهیونیستیست بنیاد سوروس نقش عمده ای در ایجاد انقلابهای نرم در کشورهای تجزیه شده از شوروی سابق و در سطح خاور میانه دارد. همین بنیاد سوروس  تحت حمایت سازمان آیپاک است که فعالیت گروههایی که در بر اندازی نظام ایران فعالیت دارند را سازمان دهی میکند حتی هاله اسفندیاری و کیان تاج بخش که چندی پیش ماهیت آنان توسط اطلاعات ایران کشف شد زیر نظر بنیاد سوروس که زیر شاخه ای از سازمان صهیونیستی آیپاک هستند از اعضای این سازمان بودند .در واقع سازمان آیپاک سازمانیست که بر همه فعالیتهاس سیاسی آمریکا تسلط کامل دارد نماینده ای از نمایندگان مجالس امریکا به پیروزی نهایی نمیرسد مگر آنکه  با تایید و پشتیانی مالی این سازمان باشد بنابراین انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا به هیچ وجه موضع دولت آمریکا را در سطح جهانی تغییر نخواهد داد و در حقیقت مردم آمریکا در انتخاب سرنوشت مملکتشان هیچ کاره اند . حال به بررسی نقش و فعالیتهای این سازمان مخوف میپردازیم .


 

                       جورج سوروس یهودی میلیاردر آمریکایی موسس بنیاد جاسوسی سوروس

ایپاک سازمانی آمریکایی -یهودیست که در سال 1954 به منظور تاثیر گذاردن بر  سیاستهای آمریکا تاسیس شد تا این سیاستها را با منافع صهیونیسم  هماهنگ سازد این سازمان یک گروه فشار  لابی رسمی برای تبلیغات به نفع رژیم صهیونیستی  از سوی یک گروه یهودی- آمریکایی و از قویترین گروههای فشار  در ایالات متحده آمریکا  و تاثیر گذاردنی ترین آنها به شمار میرود این کمیته به منظور پشتیبانی از سیاستهای رژیم صهیونیستی حملات فشار را در سطح جهانی  رهبری میکنند افزون بر آن  در سیاستهای خود تاکیید مینماید که رژیم صهیونیستی  مانند ایالات متحده دولتی دموکراتیک و در نتیجه پایگاهی مطمئن است در حالیکه همسایگان عرب آن ملتهای عقب مانده پراکنده و مستبدی هستند که رژیمهای ناپایدار بر آنها حکومت میکند .

کل دولت آمریکا تحت سیطره رژیم صهیونیستی قرار دارد. کشوری خارجی از طریق یک لابی هوادار صهیونیسم، ثروتمند، کوچک و در عین حال قدرتمند و معاف از پرداخت مالیات یعنی«  کمیته امور عمومی اسراییل و آمریکا (AIPAC کنترل سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکا را در سطح کلان در  دست دارد.

این اعمال نفوذ از طریق هدف قرار دادن سیاستمداران آمریکایی انجام می‌شود: سیاستمدارانی که حامی رژیم صهیونیستی باشند از حمایت‌های مالی انتخاباتی سازمان‌های یهودی و شهرت و محبوبیت برخوردار می‌شوند و مطبوعات لیبرال دموکرات متمایل به احزاب آنها را می‌ستایند؛ اما سیاستمدارانی که حامی سیاست‌های طرفدار اسراییل نباشند هدف حملات یهودیان در سرتاسر آمریکا قرار می‌گیرند و مخالفانشان تأمین مالی می‌شوند. برای مثال سینتیا مک کینی، عضو سابق کنگره از ایالت جورجیا که از تسلط رژیم صهیونیستی بر کنترل امور در آمریکا انتقاد می‌کرد, در دوره بعدی انتخابات پارلمانی به دلیل فعالیت یهودیان سراسر آمریکا بر علیه وی و کمک‌های مالی آنان به رقبایش از راه یافتن به کنگره بازماند.

این کمیته میتواند تا مبلغ پنج هزار دلار به هر کاندیدا در هر دوره انتخاباتی   کمک مالی کند تعداد کمیته های طرفدار رژیم صهیونیستی  بین 33 تا 54 کمیته و مهمترین انها «کمیته ملی فعالیتهای سیاسی » است ضمن انکه آیپاک کمهای دیگری نیز از جمله نوشتن سخنرانی ها و یا انجام پژوهش به اعضای کنگره میکند نشریه ادواری کمیته با نام «گزارش خاور نزدیک »  از با نفوذ ترین نشریه های مربوط به خاور میانه در بین اعضا کنگره است ایپاک نشست های سالانه ای بر پا میکند که در ان اعضای فعال رهبران گروههای یهودی و دهها تن از   سیاستمداران و شخصیتهای برجسته رژیم صهیونیستی  و امریکا در آن شرکت دارند  و از این طریق مواضع سیاسی و اولویتها در سطح جهانی اعلام میشود. ایپاک در سطح دانشگاهها دوره های درس  آزادی را به منظور تعلیم و سازماندهی دانشجویان طرفدار رژیم صهیونیستی  سازمان دهی میکند ایپاک برنامه هایی نیز برای نزدیک شدن یهودیان و مسیحیان به یکدیگر دارد که زمینه و بستر جریان مسیحیت صهیونیستی به این زمینه کمک شایانی میکند.

پروفسور جوآن کول، استاد تاریخ دانشگاه میشیگان در مقاله‌ای با عنوان «عملیات آشکار و پنهان ایپاک»  می‌نویسد:

"«"مؤسسه سیاست‌های خاور نزدیک واشینگتون"، به عنوان جناحی از ایپاک، بسیار بر سیاست‌های آمریکا تأثیرگذار است. پرسنل وزارت امور خارجه و ارتش جهت یادگیری مسایل خاورمیانه به این مؤسسه اعزام می‌شوند. آنها در این مؤسسه بیشتر از هر دانشگاه اسراییلی مطلب می‌آموزند زیرا اغلب اساتید اسراییلی آن حرفه‌ای هستند و مؤسسه در واقع مرکزی برای اندیشمندانی است که در خدمت  این ایدئولوژی قرارگرفته‌اند.»"

به این دلایل است که ایپاک گروهی فوق‌العاده خطرناک و مخرب است همانطور که کول ادعا می‌کند:

 "«. منافع عده قلیلی در این کشور در نهایت سیاست‌های کنگره را در برخی مسایل دیکته می‌کند. در زمینه کشمکش‌های اعراب و اسراییل، ایپاک و برخی متحدان آن توانسته‌اند سانسور کاملی را بر هر دو مجلس کنگره اعمال نمایند. هیچ یک از نمایندگان سنا یا کنگره جرأت ایراد سخنرانی در انتقاد از سیاست‌های اسراییل را ندارند حتّی در مواردی که دولت این رژیم قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کند. در موردی نادر که یک عضو با شهامت کنگره ظلم و تجاوزگری شقاوت‌آمیز رژیم صهیونیستی را مورد اعتراض قرار داد، در دور بعدی انتخابات به دلیل سرمایه‌گذاری مالی ایپاک روی رقیب وی، از راه یافتن به کنگره بازماند. ایپاک بارها و بارها کنگره آمریکا را به این ترتیب شکل داده است و آن قدر با موفقیت این کار را انجام داده که هیچکس جرأت مخالفت با آن را به خود نمی‌دهد. ایپاک اعضای هر دو مجلس کنگره را انتخاب می‌کند و می‌چیندقدرت خطرناک ایپاک، گروهی با 60 هزار نفر یهودی به نمایندگی از پنج تا شش میلیون یهودی اسراییل، که اداره دولت و ارتش ایالات متحده را با جمعیتی 300 میلیون نفری تحت کنترل دارد، ممکن است به راحتی منجر به شروع جنگ هسته‌ای جهانی سوم شود»".
_________________________________________________________________________

اعتراض سایت درگاه پاسخ گویی به مسائل دینی به مسدود کردن وبلاگ بررسی و نقد بهائیت و چندین وبلاگ دیگر توسط مدیر مزدور بلاگفا http://www.porsojoo.com/fa/node/82261


نوشته شده در  دوشنبه 87/5/14ساعت  8:35 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]