سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنام خدا

محمد رضا پهلوی :
« "
این مردم قادر به انجام هیچ چیز نیستند، مثل گوسفندان می‌مانند. "»
شاه معتقد بود که اگر آثار تمدنی در مردم ایران دیده می‌شود از برکت خاندان پهلوی است. او می‌گفت:
"«مردم ایران از معدود ملل عقب‌افتاده جهان بودند که حتی عادت به شست و شوی دست و صورت خود را نداشتند و این پدرش رضاخان بود که مردم را به شستن دست و صورت و نظافت شخصی عادت داد.»"http://www.irdc.ir/article.asp?id=177

9858k6.jpg

امام خمینی رحمه الله علیه :

« "سَبُعهایى بر ما سلطه‏پیدا کردند که جوانان ما را در تحت ظلم و سَبُعیّت خودشان و ستم خودشان در زندانها از بین مى‏بردند، و آنها را با فجیعترین صورت مى‏کشتند و شکنجه مى‏دادند. حتى شکنجه‏گر از اسرائیل مى‏آوردند تعلیم بکنند شکنجه را......

ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها و امریکا و شوروى در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینى و شرافت مکتبىِ‏مان را لکه‏دار نمایند. بعضى مغرضین ما را به اعمال سیاست نفرت و کینه توزى در مجامع جهانى توصیف و مورد شماتت قرار مى‏دهند؛ و با دلسوزیهاى بیمورد و اعتراضهاى کودکانه مى‏گویند جمهورى اسلامى سبب دشمنیها شده است و از چشم غرب و شرق و ایادى‏شان افتاده است! که چه خوب است [به‏] این سؤال پاسخ داده شود که ملتهاى جهان سوم و مسلمانان، و خصوصاً ملت ایران، در چه زمانى نزد غربیها و شرقیها احترام و اعتبار داشته‏اند که امروز بى‏اعتبار شده‏اند!.......

  و از وظایف دینى و ملى ما و شماست که تبلیغات بوقهاى امریکایى و صهیونیستى را که با پخش دروغ و افترا مى‏خواهند جمهورى اسلامى را لکه‏دار کرده و به انزوا بکشند خنثى کنیم و از جنایات شایعه سازان تا حد ممکن پرده برداریم و به ملت محروم خود که جرمى جز گرایش به اسلام و اراده استقلال و آزادى ندارند، با تمام توان کمک کنیم.» "


نوشته شده در  دوشنبه 87/11/21ساعت  12:33 صبح  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()

  

           

بنام خدا

 

وام بلا عوض به دولت فخیمه بریتانیا برای تامیین آب آشامیدنی مرغوب برای شهروندان لندن .

وام بلا عوض به دولت فخیمه ایتالیا برای جلوگیری از زیر آب رفتن شهر ونیز .و....

در اولین سالهای نوجوانی و زمانیکه تازه دوران کودکی را پشت سر نهاده بود در مدرسه ای که در اروپا در آن  تحصیل میکرد به مستخدمه مدرسه  تجاوز میکند و خانواده پهلوی برای جلوگیری از این بی آبرویی مبلغ 5000 هزار دلار به  مستخدمه غرامت پرداخت میکند .

شاه پر ادعای ایران که مغز خالی از تفکرش فقط برای به باد دادن هست و نیست ایرانیان   و کشتار بیگناهان به تکاپو میافتاد در امر تحصیل آنقدر کودن بود  که نتوانست تحصیلات خود را تا حد دیپلم در اروپا  به پایان ببرد و به ناچار در ایران با مدرک جعلی و ساختگی دیپلمه شد .

در جشن دو هزار و پانصد ساله سلطنتی در شیراز  که میلیونها از کیسه مردم رنج کشیده برای آن هزینه شد آنقدر صحنه های عجیبی از فساد این جرثومه پلیدی و خاندانش دیده شد آنهم در ماه مبارک رمضان که به نقل از یکی از سفیران اروپایی حاضر در مجلس اگر یکی از این صحنه ها در اروپا از سوی حکومتها و دولتمردان واقع میشد نظام حکومتی آن کشور بی درنگ سقوط میکرد .

به نقل از تیمسار محافظ شاه خائن ،  محمد رضا دلقکی داشت که از طرف شاه مامور بود به کشورهای اروپایی سفر کند و زنان و دختران زیباروی اروپایی را برای لذت جویی خدمت شاه مملکت به سوغات بیاورد به نقل از همین تیمسار حتی فرح همسر او از این جریانات کاملا با اطلاع بود .

                  

تاج گذاری شاه خائن و همسرش

       

شهوت پرستی در خاندان پهلوی تنها به شخص شاه خائن ختم نمیشد بلکه خواهر او یعنی اشرف در فساد اخلاقی و استعمال مواد مخدر برای خود شهره خاص و عام بود .  هیچ یک از افسران و دربارییان  جوان شاه نبودند که طعم عشقبازی اشرف را نچشیده باشند .

اشرف تنها در هرزگی و شهوت پرستی شهره نبود بلکه در امر مواد مخدر و حتی وارد کردن افیون به کشور و توزیع آن ید طولایی داشت حتی برای حمل تریاک از کامیونهای ارتشی کمک میگرفت .

زمانیکه پهلوی ملعون سر سپرده به آمریکا جوانان ایرانی را به رگبار میبست و در آن حال فرزندان خود را  با پول مردم ایران در پر قو  پرورش میداد هرگز گمان نمیکرد که روزی برسد که عزیز دردانه اش دختر کوچکترش «  لیلا »   در جوبهای شهر لندن جان بدهد در حالیکه پیکرش از فرط استعمال مخدر آنقدر لاغر و تکیده شده باشد که هنگام کشف جسدش به وسیله پلیس تنها 30 کیلو گرم وزن داشته باشد . اینجاست که به آن شاهزاده  مترسک آن سوی مرزها که داعیه سلطنت دارد باید گفت : جناب شاهزاده اگر شما آنقدر باعرضه هستی که میتوانی یک کشور را اداره کنی خواهر افیونیت را از جوبهای فاضلاب لندن بیرون میکشیدی .

اللهم العن قوم الظالمین من الاولین و الاخرین .

در بهار آزادی جای شهدا خالی ...

22 بهمن به یاد همه شهدای انقلاب چون 15 خرداد  17 شهریور و همه کسانیکه زیر شکنجه های تعلیمی موساد اسرائیل جعلی به ساواک مظلومانه جان دادند .


نوشته شده در  پنج شنبه 86/11/11ساعت  11:1 عصر  توسط شیدا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مشق شب برای دولت یازدهم :آمریکا کیست؟
سنگباران
قدرت ایران، بسیار فراتر از بستن تنگه هرمز
صبر
آینده از آن حسین(ع) است
قرض الحسنه
اخطار به وزارت ارشاد -وزارت اطلاعات و قوه قضاییه
[عناوین آرشیوشده]